Vad jag köpte i London:


FML

Vad är det för dag? Torsdag. Jo, men kul. Kom fan hem för tre dagar sen och har inte hunnit sitta vid datan en ända gång. Har massa skit prov. Och när jag inte måste plugga är det träning eller annat. Idag hade jag iaf mitt första konfa möte. Det va helt ok. Skrattade faktiskt ganska mycket. Men ska iaf försöka blogga om London imorn.


Awesome

Man har ju kunnat blogga via iPod förut, men det har varit jätte krångligt och inte gått att ladda upp bilder, men nu. Men hjälp av denna otroliga app (blogg.se) är det möjligt. LOOL. Men det faktiskt bra, cirka 7/10.

 


iPod inlägg

Tju bre. Nu bloggar jag via min iPod. (kbry) men lägger upp bilder på vad jag köpte i London imorn när jag kommer hem från min konfa med Saga (:

 


Bilder från dagen:







Mot Harrods!

Mamma hade med sig sin macbook och det är gratis WiFi på hotellet. Woop Woop! Men nu ska vi sticka t Harrods. Saga, Somedaaaaaay will be you'rs soon. LOL. Kanske bloggar mer ikväll. Puss!

Candyy


London imorgon!

Yes, imorgon sticker jag t London i tre dagar!
Min mamma är redan där, så ska flyga själv... Vilket jag är rädd för, men det kommer säkert gå bra. Bara jag går på rätt flyg. Lol. Men jag älskar verkligen London, så det går inte riktigt att INTE ha det bra där. Bloggar alltså inte förens på tisdag [kommer hem sent på måndag] Puss!

Jävla fitt Idol.

Det suger. Varför gick inte Chasmin vidare?

Plugga, plugga, plugga.

KILL PEOPLE, BURN SHIT, FUCK SCHOOL.


New stuff


Fanvideos

Jag älskar verkligen att sitta och stirra på massa fanvideos. LOL. Men skulle verkligen vilja ha ett bra program så att jag skulle kunna göra ngra själv.

Pallar inte göra den här "Dag **" längre.

Igår t idag sov jag hos Matilda. Det va trevligt (y) Hade världens tråkigaste lektioner i skolan idag, men slutade iaf klockan två. Då stack jag hem och käkade lite, för ska ha träning om typ två timmar. Puss!

Dag 11 – Mitt syskon.

Jag har ju två småsystrar. Men har gjort den här fråge-blogg-saken förut och då skrev jag om Saga, min lillasyster som är 12år. Så nu tänkte jag skriva om Betty. Hon är typ 15månader. Född två dagar efter mig och är världens sötaste lilla bebis. Visst kan hon vara rymt jobbig och skrika, men för det mesta är hon bara allmänt rolig och göllig. LOL.

Dag 10 – En semester.

Jag var i Thailand i en månad från December 2010-Januari 2011. Nanna var där samtidigt som mig så vi träffades där. Det var en av dom bästa resorna i mitt liv. Jag älskar det landet! Och så fick jag ju träffa min bästavän och syster där. Så det var en riktigt lycklig resa som jag aldrig kommer glömma.

10 år sedan.


Dag 09 – En film som får mig att gråta.


Dag 08 – Ett ögonblick.

Och så var det över.

In school.

Nu är jag i skolan och har svenska. Slutar om två timmar. Weehoo.
http://29.media.tumblr.com/tumblr_ln11jxcuyv1qb2fmwo1_500.png

Dag 07 – En låt.


Tog den mest för att musikvideon är så jävla grym... Och det va den jag kollade på just nu och orkade inte söka efter en ny. Lazzzyyaassss

Dag 06 – En person jag vill träffa just nu.

http://images.instagram.com/media/2011/09/06/13db55a4a55d40f48950353d01a6537e_7.jpg

Dag 05 – En önskning.


Dag 04 – Något som får mig att le.

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/229729_1556147444093_1847440980_994017_7246424_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252074_1602371639669_1847440980_1050114_2529103_n.jpg

Dag 03 – Min familj.

Består av en mamma, en pappa och två systrar.

Bilder från igår


Chasmin Marquez Karlsson

Jag brukar inte kolla på Idol. Tycker det är ganska tråkigt, men satt i vardagsrummet med datan medas resten av min familj kollade på det. Och så kommer den här tjejen in. Hon hade sökt 2008, men kunde inte komma tillbaka 2009, för hon fick cancer. Man får se bilder och hon berättar hur ful hon kände sig. Sen börjar hon sjunga. Och hon är grymt bra. Jätte vacker. Så himla stark! Nu ska jag börja kolla på Idol.
Här är hennes youtube sida och här står det om henne på expressen.se

Plugga

Nu ska jag skriva rent min Engelska. Tycker däremot att det ska bli fett chill. För den här datan (MacBook Air) är så himla skön att skriva på ^^

HAHHAHAHA, en bild från när jag satt och kollade på TCA med Betty. Looool

Dagens citat;

http://images.instagram.com/media/2011/09/03/0bdba7c8f1f44df399e6fffd87f54eda_7.jpg
Nanna: Där finns det ju ormar. (till bilden)
Efter ett tag.
Nanna: Då kan ju Saga åka och dit och ta en.

Ryser i hela kroppen när jag kollar på den här...


As ballt.

Tycker verkligen det är as ballt när folk lägger ihop två låtar till en och samma.


Dag 02 – Ett minne.

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198042_1504835841335_1847440980_924320_5827669_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189146_1504835401324_1847440980_924319_1588705_n.jpg
Justin Bieber, Never say Never premiär 23 mars 2011.
Bästa dagen i mitt liv -  Har aldrig gråtit så mycket sedan 2010.

@ Nanna

Som ligger och sover -.-

Dag 01 – En bild på mig.


Något att blogga om

Dag 01 – En bild på mig.
Dag 02 – Ett minne.
Dag 03 – Min familj.
Dag 04 – Något som får mig att le.
Dag 05 – En önskning.
Dag 06 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 07 – En låt.
Dag 08 – Ett ögonblick.
Dag 09 – En film som får mig att gråta.
Dag 10 – En semester.
Dag 11 – Mitt syskon.
Dag 12 - Någon jag saknar.
Dag 13 – Mina idoler/förebilder.
Dag 14 – Min skola.
Dag 15 - Innehållet i min väska.
Dag 16 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 17 - En dröm.
Dag 18 - Min favorit plats.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 –Min favorit årstid.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Det här saknar jag.
Dag 23 – Det här får mig att må bra.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Bästavänner.

Jag älskar mina vänner. Ni betyder ALLT. Seriöst. Jag älskar er så jävla mycket. Även om ni kanske tycker att jag inte visar det ibland. Så gör jag det. Tack, tack för att ni finns. ♥

Happyness


En blogg... Om mig?

Pallar verkligen inte skriva om mig. Framför allt nu när skolan har börjat. Varge dag typ; hej, idag var jag i skolan det var tråkigt. Efter gick jag hem och kollade på Top Modell. LMAO. Vem fan bryr sig?
Så kommer bara blogga på typ helger eller om det har hänt ngt roligt eller bara om massa random grejer. Bara så ni vet.
http://data.whicdn.com/images/14156110/tumblr_lqnnokQDQK1qgt6m1o1_1280_large.png

MACBOOK AIR!

Min mamma har fått en MacBook Air från sitt jobb. Den är helt jävla underbar! Gaaaad! Helt jävla ny och tunn som faaaan. Lol, men nu ska jag creepa runt på datan. Puss!
http://data.whicdn.com/images/12063287/tumblr_lo8q8lChgy1qcx6bfo1_500_large.jpg

RSS 2.0