Bilder från helgen;


Hemma från träning.

Kom nyss hem från min träning. Så ska dusha och fixa mig nu. Efter skolan var jag och Nanna hemma hos mig och kollade på VMA (kollade på det igår med Saga oxå). Men Nanna hade inte sett så fick se det igen (;

Träning

Stack hem direkt efter skolan idag och har bara legat framför Tv:en och halvsovit... Halv sex har jag träning, så bloggar antagligen mer när jag kommer hem. Puss!

JAG SKA KÖPA EN:

Det är så himla skönt att bara glida fram på en longboard! Inte för att jag är så bra... Men det är därför det finns  något som heter; öva. Eller hur? Jag är iaf jätte taggad på att köpa en och ska göra det så snabbt jag bara kan!

BY: Betty

s6y6  y Q>SZX§ fr vcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc fffc rrrr<za<<b vvvvvvvvvvvvvvvvvv      dbcvx<c<s4458799bn vu vvvi§RRRRRRRRRRRRRRRRRT5 2RRRRRRRR §5R            §§§§§§§§§§5RRRRRRRRGH5R55R§R55§R§§1§1 §1§1VF§4RRRRRRRRRRRRRRR2w fgfffff                                                                                   §SD26§1RRRRRRRRRRRRRRBGF R        ZXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDSDXDXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXCXC CX  §1  §B4

Never Say Never!

Idag hade vi en skit seg dag i skolan. Alla våra lärare snackade om det nya betygsystemet i fyra timmar.  Efter skolan var jag med Nanna och Saga. Vi köpte glass och satt i Skånegläntan och lyssnade på musik och bara snackade (y) Sen stack vi och kollade på longboards's i lite olika affärer och var i Björnsan ett tag. Sen var dom tvungna att sticka, så då stack jag hem. Roligt vaaaaa?
Mee todayyyyy

@ Home

Tjubre! Kom hem för typ en timme sen och har inte gjort ett skit typ. Brännbollen va väl helt okej, men kunde typ göra vad man ville, så det va chill. När vi hade slutat var jag med Nanna och Saga. Ska ha träning om två timmar så hinner inte göra ngt mer av min dag. Känner att det blir riktigt tråkiga inlägg om "mina dagar" för att jag inte har några bilder. Men ska försöka komma ihåg att börja med det.

Brännboll

Nu sticker jag t skolan för att spele brännboll hela dagen. Kan nog bli rätt så kul ändå. Puss!

Jag dör.

Hahaha, lmfao! Loye you sistah!

↓ Me right now. Like, seriesly. ↓


I actually think this is true.


En bild säger mer än tusen ord.

Helt seriöst, började gråta när jag såg den här bilden. Hon har inte förändrats mycket alls. Hon är fortfarande liten. Och hon får så jävla mycket hat. Jag tar tillbaka ALLT jag har sagt om Selena. Jag skäms för det. Jag har inte med Jelena att göra och vem är jag att säga att hon bara är ihop med honom för uppmärksamhet? Även OM det är så, så är det inte min sak. Förlåt, Selena. Jag menar det. Du är en jätte vacker människa. Både inuti och utanpå.

En av mina kvinnliga inspirationer:

Hon är verkligen en av mina kvinnliga inspirationer. Hon är en så stark människa! Alla borde veta vem hon är. Hon har jobbat på Disney Channel väldigt länge och var senast med i Sony with a chance som hon nu har slutat i för att satsa på sin musik karriär istället. Vilket jag tycker är jätte bra, för hon har en enormt bra och stark röst! Och själv tycker jag att Disney Channel ofta får unga stärnor att framstå...
Jag vet inte, töntiga? Nej, inte töntiga. Mer att dom inte får vara sig själv och verkligen ska vara på ett speciellt sätt och göra till sig så himla mycket. Demi är inte en av mina inspirationer bara för att jag tycker att hon är gymt snygg och sjunger som en ängel. Hon är det för att hon är så himla stark. Hon har delat med sig och pratat om sina problem och depressioner som hon har haft inför hela världen. Hon har varit nere på botten och tagit sig upp igen.

Första dagen i skolan.

Tumblr_llczbijdrw1qgujfno1_500_large
Nanna sov hos mig igår till idag och vi låg uppe och snackade rätt så länge igår. Jag har alltid svårt att sova dagen innan det ska hända något. Inte för att skolan är en big deal, men antar att jag var lite nervös för att komma tillbaka? Nu börjar ju allt om. Igen. Alla lektioner, passa tider, gå upp tidigt, plugga osv. Jag vill verkligen satsa, men vet fan inte hur länge det kommer hålla. Men ska verkligen försöka att få bra betyg! Vi började i alla fall klockan nio idag och slutade runt tolv tiden. Först fick vi reda på våra grupper. Jag fick vara med Mika och Matilda (: När vi hade slutat hängde jag, Nanna, Nora, Matilda, Nisse och Mika på folkets. Typ.. Och bara satt och snackade. Nu är jag och Nanna hemma hos mig. That's it.

Bloggen död. Typ.

I know, min blogg har varit helt död på sista tiden. Men har inte suttit vid datan så mycket dom senaste dagarna på lovet. Vilket är bra, I guess? Anyway, börjar blogga när skolan börjar. Vilket är imorgon.

BÄSTA.

FYFAN VAD LYCKLIG JAG ÄR! DET HÄR HAR VARIT SÅ JÄVLA GRYMT! ÄLSKAR DIG NANNA!
ASSÅ JAG KAN FAN INTE FATTA. TVÅ METER FRÅN WIZ?! OCH TYP 10 FRÅN KANYE!
GRYYYYYMMMTTTT! BÄSTA HELGEN PÅ HELA SOMMAREN.
Blogagr mer "seriöst" ngn annan gång! Bye bitcheeesessssesseidfpsg

Sleepover med Nanna

Nu är Nanna här och vi ska försöka att sova. Ska upp halv sex för vårat tåg t Götebog går klockan sju.
Hörs när jag kommer hem. Puss!

Konfa!

Nu har jag och Saga anmält oss t konfa! Hoppas, hoppas, hoppas att vi kommer in!
Men jag tror det, för vi va typ dom första som anmälde oss. Nanna kanske oxå skickar in, hope so!
Det är iaf varannan onsdag i Nacka kyrka och sen en vecka i Italien på påsklovet! :D

Saga är awesome.

Nu ska jag skriva ett inlägg om hur awesome Saga är, för att hon vill det.
Nej, hon är faktiskt en riktigt ball tjej. Hon och jag bråkade rätt så rejält för ett år sen. Men efter att vi blev vänner igen har vi kommit varandra riktigt nära. Vi har jätte mycket gemensamt [och, nej inte bara Justin Bieber]. Vi tycker ofta samma om saker och har lätt för att prata med varandra. Hon är iaf en bra tjej som står för vad hon tycker och inte en sån som går runt och super sig full på helgerna. Vi har roligt tsm och det är väl det som är det viktigaste?

Way Out West 2011

På fredag sticker jag och Nanna till wow [Wey out West] i Göteborg, det kommer bli så jävla awesome!
Konserterna är på fredag och lördag och dom som vi mest åker dit för att se är;
Kanye West & Wiz Khalifa!
Vi ska bo hos Nannas moster och åker hem på tisdag nästa vecka. Så vi kommer alltså vara där yttligare tre dagar när det inte är konserter och gå på Lisseberg och sånt! (y) Jag är verkligen jätte excited över det här och det kommer bli så sjukt roligt, eller hur Nanna? :D

Now you'r gone.

Nanna stack hem för ett tag sen, så nu är jag ensam och sitter som en nörd vid datan. As usual.
Anyway, vi hade rolig. Hade saknat henne skit mycket och vi kollade på NSN, va ute och gick runt typ och hemma hos mig. Planerade lite t wow oxå. Puss! P.S hittade inte min kamera, så vi tog inga bilder.
Jo, juste en gif på min ipod [lol] som jag kan bjuda på;

One of my favourite parts - Never say never, director's fan cut.


Nanna påväg.

Snart kommer Nanna hem t mig. Har saknat henne som faaan!
Vi ska nog sticka och fika någonstans och bara sitta och snacka (y)
Sen hittar vi väl på ngt annat skoj. Puss!

SOMEEDDAAAAYY!

WEEEHHHOOOO! Äntligen har jag Someday!

Skjortor - Me love!

Jag älskar verkligen skjortot. Alla sorter. Stora, tajta, med luva, kortarmade. Alla!
Bara lite random fakta sådär.

Nytt; Halsband & skjorta


Tråkig rubrik.

Kom hem för typ en och en halv timme sen. Jag och Saga har hängt på Götgatan, hemma hos Saga och bara gått runt på söder. Som vi alltid gör i typ fem timmar och snackar. Lol, men det är awesome! (y)
Jag suger verkligen på att  blogga om "dagar" och vad jag har gjort. Men aja, vi ahde det bra.
Här kommer ngra bilder:

Mot Ggatan!

Nu ska jag sticka och möta Saga på Götgatan.
Har saknat dig! Aja, bloggar när jag kommer hem.
Är fortfarande skjuk och mitt öga helt rött -.-
Men, men. Vad gör man inte för sina vänner? ;D Puss!

[Dagens]

Pray for London.

Fattar verkligen inte hur man kan göra hemska saker.
Visst, jag kan vara riktigt arg och ibland till och med vilja göra någon illa.
Men jag skulle aldrig, ALDRIG kunna göra det. Vad tänker man med lixom?
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lpnq9jbQDl1qh0my9o1_500.gif

Ny lila tjoktröja - H&M, 99:-


Snygg.

Folk säger att jag är grymt snygg... GTFO och sluta ljug.
Önskar verkligen att jag va sådär grymt snygg. Antingen helt perfekt, eller helt jävla underbar.
Sjukt cool eller bara allmänt snygg. Som tex dessa människor;

I love you.

Justin Drew Bieber är lugnt den snällaste personen jag känner. Han är en av mina bästavänner.
Creepygirl over here! Lol. Men det känns fan så.
Jag vet att om jag skulle få träffa honom, lära känna honom. Påriktigt. Skulle det vara så.
Jag behöver inte gifta mig med honom, var hans flickvän, hans bästavän.
Det är ju såklart det jag vill mest av allt på hela jorden, men bara få se honom.
Bara få se honom på typ några meters avstånd, skulle göra hela mitt iv. Helt seriöst.
Jag skulle säkert bli skitledsen att han inte såg mig, inte log mot mig, inte fick veta mitt namn.
Att jag älskar honom. Men det skulle ändå vara den bästa dagen i mitt liv.
Jag vet att om jag skulle vara ledsen eller bara må dåligt.
Skulle jag kunna tänka på den dagen. Att jag faktiskt har sett honom.
In real fucking life. Och så skulle jag bli glad igen.
Jag bryr mig inte ett skit om vad folk tycker om min kärlek till dig.
För ingen kan förstå den. Ingen. Utom du. Och jag.
I love you Justin, and I will always do. I promise.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lmorukMSGd1qjcynwo1_500.gif


Justin dansar till "Love you like a love song" & hans tal.




TCA's

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lpmaixm38y1qe9u83o1_500.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lpma69kfe31qgduwzo1_500.pnghttp://29.media.tumblr.com/tumblr_lpma69kfe31qgduwzo2_500.pnghttp://29.media.tumblr.com/tumblr_lpld5qrDVz1qbt8b8o1_500.jpghttp://30.media.tumblr.com/tumblr_lpmfoe9PwI1qlaelvo1_500.png
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lpl5uhUsQr1qekph6o2_400.png
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lpl1nmdM1h1qjmko7o1_500.jpghttp://25.media.tumblr.com/tumblr_lpl3o3hKe21qd89xyo1_500.pnghttp://27.media.tumblr.com/tumblr_lpl0gcSNVC1qextl0o1_500.pnghttp://30.media.tumblr.com/tumblr_lpl04ieSCA1qbzaheo1_500.jpg
http://26.media.tumblr.com/tumblr_lpl06grb3f1qd41g8o1_250.gifhttp://30.media.tumblr.com/tumblr_lpl06grb3f1qd41g8o2_250.gif
Satt uppe hela natten idag och kollade på TCA [Teen choice awards]
Först röda mattan och sen själva galan.
Chattade med Saga och Mika under hela (y)
Men den var iaf jätte bra! Det allra bästa var:
- Justin vann 4 awards och hade ett underbart tal.
- Selena uppträdde med "Love you like a love song"
- Justin dansade och sjöng med under Selenas uppträdande.
- Demi Lovato vann pris.

Instagram.


Det finns ngt som heter; FUNKA.


Spotify Premium!

Äntligen har jag Spotify Premium!

[F]uck [M]y [L]ife.

Jag är sjuk. Feber, ont i halsen och snorig.
Kan inte träffa Nanna. Kan inte kolla på TCA med Saga.
Kan inte träffa ngn alls. FML.

RSS 2.0