Ny blogg:

www.dopefashion.blogg.se

Mother Fucker, I'm a fucking unicorn ~

Omg, jag spyr av mitt förra inlägg. Har inget att skriva. Btw, kolla vad jag fick hem igår;

I might be too strong out on compliments.

Tja, tja bloggen! Hur mår ni? :) Idag har jag varit i skolan och det var helt okej. Hade bara tre lektioner och två av dom behövde jag inte jobba något. Efter skolan var jag med Nanna ett tag, sen har jag bara varit hemma. Om en halvtimme börjar Desperate Housewives! Puss!!!


Fuck my life now and then.

Jag är så jävla pissed. Orkar inte börja skolan om två dagar. Just nu ligger jag bara i en säng och håller på att dö. Det är så jävla mörkt ute, så man skulle lika gärna kunna vara i en grav. Ska sova hos Matilda idag... Hehe, hon är nog irri på mig nu eftersom att jag skulle ha kommit till henne för ett tag sen.

Some creepy shit over here.



My friends are like my glasses, without them I'd be blurry.

Nu är jag hemma hos Saga och vi gick upp för typ en timme sen och ska precis slänga i oss lite nudlar innan vi fixar oss för att gå ut. Jag sov här igår och va ute på kvällen och träffade lite människor och bara chillade. Ikväll ska jag sova hos Matilda, så det blir kanske mer bloggning hemma hos henne. (Och ja, jag ska blogga om Rihanna.. men det får jag göra när jag kommer hem någon gång.) Puss!

We found love in a hopeless place.

Kom hem från Rihanna för några timmar sen. O-M-G vad bra hon var. Helt sjukt. Lägger upp bilder/videos och bloggar mer om konserten imorn, för nu ska jag sova. Puss!

Baby, you light up my world like nobody else.

Detta har jag då fått med mig hem idag.
Ett par Jeans från Cheap Monday för 400:- och nya numret av Vogue med RiRi för 99:-

RSS 2.0