Ett år från idag.

Från och med nu ska jag ge allt. Kämpa allt vad jag kan. Jag bryr mig inte vad det kommer att kosta, eller vad konsekvenserna kommer att bli. För jag vill leva länge. Så ett år från idag. Nu gäller det!
Tumblr_lmu40olqdb1qi66cmo1_500_large


Regn, varför?

Nu är jag framme i Norrland... Eller Sundsvall om ngn vet vad det är. Satt och lyssande på musik i sex timmar samtidigt som jag smsade med Jack. Det va min roliga bilresa, yeeey. Aja, nu har jag iaf precis ätit tacos och ska typ spela rock band. Amgaaad vad den här helgen kommer vara lång. Saknar redan ALLA mina kompisar. Kommer antagligen inte blogga ngt mer förns på söndag/måndag. För imorn åker vi upp t en liten stuga mitt i skogen där det nog inte finns ngn dator lr internet. Så ha det bra. Puss!
Tumblr_lhn7kht0zf1qak2iro1_r1_500_large


Kassa bilder på vad jag köpte.


Tröja - Cubus 75:-

Tröja - Ginatricot 100:-

Byxdress - BikBok 50:-

Måste packa!

Nu måste jag sätta igång att packa! Sticker t Sundsvall imorn för att fira midsommar med min mammas släkt. Puss!

Wonderful day

Tjubre! Imorse träffade jag somsagt Matilda på Espresso House och vi va där i typ tre timmar och bara satt och snackade om allt och inget. Har verkligen saknat dig! Efter det stack vi t donken och vid klockan fyra mötte jag Agnes och så åkte vi till Farsta Centrum. Vi hade det jätte roligt och gick runt och kollade i massa affärer [konstigt] jag fick med mig två tröjor och en byxdress hem. Klockan sju åkte vi t ringen och skulle kolla på H&M, men allt va stängt. Fail. Då träffade jag Nanna & Saga och sa hejdå till Agnes, kommer sakna dig min egna sahahas tjehej! Men jag, Saga och Nanna hade det iaf trevligt och bara snackade och hade det bra, som det ska va ;D Nanna åt middag hos mig och stack hem halv 10. Känns verkligen bra att ha hunnit träffa dom flesta innan alla åker ngn stans... Kommer sakna er alla, eller gör det redan. Och vafan, Mika. När ska vi ses? ♥ Nu känner jag att det här blev ett låååångt inlägg. Puss!









En berättelse av: Agnes Borg

Haha, glömde logga ut från min facebook och när jag kommer tillbax har Agnes suttit och skrivit en hel jävla berättelse t mig på chatten... Du är bara för skön!

GRÖN.
ORANGE.
BLÅ.
VIT.
GRÅ.
SVART.
ROSA.
LILA.
GUL.
Men, varför skriver du massa färger?
Jag jag är gay?
Jaha, okej :)
Har du problem med det eller?
Nej? :O
eh jo!
Nej, varför skulle jag
För du är ful
Nu ska du få stryk
Okej
Det blir bråk
10 min senare.
Åh, vad bra du var på att slåss
Tack detsamma!
Ska vi göra en lådbild tillsammans? :)
Visst
Okej, kom då vi kan ta lie plankor från min mormors garage
Okej, jag kommer. Gud vad kul v kommer ha :D
JAAAA!!! Sa det båda glatt i kör
Slut.
Tack för att ni kom och titta på mitt matlagningspogram, tack så jätte mycket!
Biljetter kan ni hämta på vägen ut, kom gärna till nästa pogram också. Gott nytt år!
Greta, ska du gå på nästa krök?
Kanske, ska du? :o
Om du ska
okej då går vi
Bra, hejdå ses på Playz om två min
okej
2 min senare.
Hej!
Hej!
Ska vi gå till kröket nu?
Ah, vart är det?
Hemma hos Bert
okej, vi går dit då
Hemma hos Bert
Vilket drag
Ja, wohoo vad kul det är här !!
YEEEY ! :D
Dansar
Men kolla där står det ju lite dricka!!
Ja, vi tar och dricker lite
Ja, okej
Super sig fulla och blir helt vimsiga
20 min senare, efter massor av vimmsighet.
Eh, varför är ni så konstiga?
För att vi är fulla !!!!
Vad har ni fruckit för något?
Vi har druckit allt som var i dom där muggarna.
Men, åååh.
Vadå?
Det var ju min pappas urintester, han har mask i magen så vi skulle skickat in det där till doktorn
VAAA!!?!??!
Jaaaa!!, så nu måste pappa kissa om i alla dom där burkarna :/
Åhnej, förlåt
Det är Lungt men nu måste ni nog gå
Okej
Går från festen
Åh titta en vallgrav !!
Ja ska vi hoppa i??
Visst
1
2
3
Hopp
Nu dog båda
!!!!!!!!!!!!!!!!!!SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Örebro

Glömde skriva om hur det va i Örebro... Så här kommer lite snabb info! Vi bodde i ett skabb-klassrum som va skitkallt och spela 2-3 matcher varge dag. Vi gick ganska långt, semifinal. Åkte ut på straffar, + att vi inte har ngn "riktig målvakt". För hon är i Thailand. Så det va segt som fan! Aja, vi hade det roligt på fritiden. Framförallt och jag Agnes med våran underbara humor! Hahah, love ya. En dag kollade vi på skräckfilm och käkade godis (y) Det va en helt okej cup. Det regnade ju hela tiden så det va en stor diss!
Här kommer ngra heta bilder, för det mesta på Agnes:
http://onlyfortonight.blogg.se/images/2011/dsc00809_153762205.jpg

Höhö xD

Your mom

Retard alert


2 Image Banner 300 x 250

Vinka till götten

(-kommer till rubriken sen)
Tjo, nu är jag hemma.
Eller har vart det i några timmar haha xD
Jag åkte hem med Veronica och hennes pappa.
Vi typ drog och käka på donken och de är fett sega i örebro dom typ gick runt och stog och vänta på att läsken skulle bli klar osv man ba hallååååå?
Haha aja, sen gick vi och köpte godis för 50kr xD
Hhahahhaha, aja man vill ju liksom inte sova i någon annans bil så jag satt med armbågen på det lilla som står ut under fönsterutan och kämpade med att hålla ögonen öppna men sen föll dom ihop och lite senare glider min armbåge ner så jag vaknar haha xD
Men angående rubriken HAHAHAHAHHAH.
På discot kom ett gäng killar när vi dansade med några killar haha och ba till Veronica som stog med röven mot dom ba vinka till götten och så vinka alla till hennes ass hahahahhahahahha! xD
Det roliga var ju att hon inte märkte något xD


Typ dan innan..

Samma dag..

Much better!


Idag mår jag så mycket bättre än igår... Men känner mig fortfarande sjuk -.-
Aja, klockan 12 ska jag träffa Matilda & vi hittar väl på ngt roligt (:
Vid 15-15:30 ska jag möta upp Agnes och åka t Farsta Centrum och kolla på sommar-rean.
Hoppas att jag hittar ngt! Sen ikväll hopas jag att kunna träffa Nanna. Annars kommer jag typ dö.
Så ser min dag ut, känner på mig att det kommer bli en bra dag ;D Puss!

Saknar er så att jag börjar gråta.

Seriöst... Jag älskar er så grymt jävla mycket så att det inte är sant. Ni är min mening med livet. Jag kan inte beskriva min kärlek till er via ett fjuttigt blogginlägg. Men ni betyder allt. Och jag vill att ni ska veta det. Önskar att jag bara kunde krama om er alla just nu... ♥ Ist för att ligga hemma och vara sjuk
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/250726_1602390480140_1847440980_1050207_1885998_n.jpg

Sleepover @ Sagas houseee

Tjubre! Igår t idag sov jag hemma hos Saga. Vi var för det mesta bara hemma hos henne och hade det chill. På kvällen kollade vi på skräckfilm & Gossip Girl. Och käkade ett helt paket piggelin, yeeeey. Men vi hade det rüligt, som vanligt (: Vi somande typ 07:00 och gick upp vid halv tre. Hehe, vadå vända på dygnet? Klockan fem kom Nora över och då stack vi t taco bra och åt nachooooos! Sen va jag tvungen att gå hem och packa. Sticker t Örebrocupen imorrn och kommer hem på måndag igen. Vilket betyder nada update under helgen. Det va allt jag hade att säga. Puss!

Gamla design, wehoooo


Nu har jag lyckats byta tillbax t min gamla design som Saga fixade t mig för ett tag sen. Yeyeyey, tycker verkligen att den är jättesnygg (y)

Datanördarna #1 & #2


Seg dag

Gick upp klockan ett och sen dess har jag bara slöat. Typ suttit vida datan... Men jag orkar verkligen inte göra ett skit. Men ska lyfta på mitt arsle och hasa mig iväg till träning halv sju. Nu ska jag ta ngt äta. Puss!

I need, I need


Dock kostar det 1 000:- med frakt och allt -.-'

Shes the man

Tja, tja bloggen. Har precis kollat klart på Shes the man, Nanna somnade typ på en gång. Suuuuck asså. Jag fattar inte varför folk inte kan hålla sig vakna. Lixom, OhMyGod! Aja, ska nog dra mig till sngs nu. Hare bra. Puss!
Tumblr_lc3zssfe4u1qd82syo1_500_large
Snacka om viiiiidrigt inlägg...

SOMMARLOOOOOOV!

Yeyeyeyeyey, nu har jag Sommarlov!
Imorse kom Nanna hem till mig innan vi började klockan halv 12 och då gick hela våran klass till Nytan och hade picknik. Mys. Sen klockan ett vare avslutning i kyrkan som gälde. Som vanligt, dårå. Efter stack jag, Nanna, Nora, Matilda, Saga och Jonas till Krillan och badade! Så jävla varmt *happyface*. Alla stack typ klockan sex, då åkte jag och Nanna hem till henne där resten av våran familjer var och åt middag, hade 5-kamp, käka jordgubbar och hade det chill (y). Men nu ska jag upp till Nanna. Btw, sover hos henne. Puss!
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/248600_10150218313518430_765813429_7069312_1608685_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/254864_10150218313938430_765813429_7069322_3150845_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252562_10150218313848430_765813429_7069320_3406588_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/259815_10150218313723430_765813429_7069318_2575623_n.jpg

Brännboll förfan!

Tjo! Idag hade vi brännboll-turnering i skolan. Alla 7-9 va uppdelade i olika lag och jag va bla med Mika (: Vi kom till final, yeeeey. Fett coola vi är aso. Fast vi förlorade ju i finalen, men whatevvaaahhh. Vi slutade typ klockan ett och då stack vi hem till Saga och var där ett tag och sen gick vi ut i det fina vädret och bara gick runt på söder. Halv sex skulle vi vara i skolan igen för att ha "filmfestival" med våra filmer som vi har gjort i skolan i typ 6 veckor. Min, Jacks, Sagas, Nannas och Lukas film sög... Men, men den ägde ändå [hur nu det går till] Kom hem halv nio och har käkat middag och sen bara suttit vid datan. Puss!

Random bild från mitt land

@ Home!

Nu har jag kommit hem! Yey. Naaat. Aja, i onsdags så åkte ju jag, Nanna och min familj till mitt land. Det va jätte kul och vi hade det varmt, badade, träffade Nora & Mika en dag och badade, solade, kollade på DH och bara hade det chill! På fredag kväll åkte vi hem och på lördag morron hade jag match, vi vann med typ 4-1. Ca klockan halv tre träffades jag och Nanna och åkte buss ut till Matildas land på saltarö. Vi hade det skitbra! Alexander Sandström va oxå där. Men vi hade det iaf jätte roligt. Vi cyklade 2mil för att köpa godis, lol. Men vafan, det va värt det. Det va grymt jobbigt! Men ändå kul (: Älskar er tjejer! Idag tog vi bussen hem och jag kom hem runt klockan nio. Men nu ska jag duscha, känner mig jätte sunkig... Puss!

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/251251_1616482912442_1847440980_1067912_4132417_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/251251_1616482992444_1847440980_1067914_7046174_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/251251_1616483072446_1847440980_1067916_3620168_n.jpg

Ingen bloggning


Kommer inte blogga ngt eftersom att jag sticker t landet idag. Men hörs när jag kommer hem. Puss!

Smycken som jag fick på dopet


Tju Bre

Visst äger jag på att blogga? Tack (:
Idag kom Nanna hit på morgonen och lämnade sin väska, för vi sticker t mitt land om ngra timmar. Sen stack vi t skolan och hade matteprov, det gick väl ganska bra för mig [tror jag] sen slutade vi, allstå kl. 10! Så jävla skönt! Då gick vi iaf t skrapan, Espresso House och tog en fika ;D Nu är vi hemma hos mig och om ett tag kommer Saga hit oxå (y). Puss!

En halv snygg bild på mig dårå.

RSS 2.0