Don't ever leave me alone, I'm way too weak.

Nu blir det skräckfilm (Hide and Seek), det är ju Halloween för fan!
Jag och Nanna stack till Skånegläntan och var där i typ tre timmar med Camilo, Jonas, Nisse, Emil, Leo, Fede och Carmelo. Det va chill! Smsade med -- och LOL asså. Sen stack vi ner och hyrde film och Therese kom som en liten ängel, lifesaver! Men nu ska vi kolla på filmen. Tjao Tjao.

Add life to your days, not days to your life.

Nu är jag hos Nanna, har varit det i två timmar nu. Snart sticker vi in till Söder och kanske träffar någon.


Gråt inte för det du inte hade igår, le för det du har idag.

Tjenare bloggen! Gick upp för typ en timme sen, men har bara suttit framför datan och drogat jul-låtar. Idag ska jag i alla fall sticka hem till Nanna i Stureby. Det blir väl mys. Ikväll åker vi antagligen hem till mig och slaggar här. Imorn är det ju Rihanna, så måste hitta ett par skor & jeans som jag ska ha. Bloggar mer när jag är hemma hos Nanna eller innan jag sticker. Bye Bitches!

Nyvaken och osminkar liten skit.

Take me back to the WonderLand.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/392032_298037080226298_100000600259721_1090013_1597168928_n.jpg

OMFG!!!!!!


Breaking Dawn fan event.

I fredags (första dagen på höstlovet woop woop!) så gick jag på Breaking Dawn Fan Event på Hovet med Agnes. Det var rüligt. Det va sjukt dåliga artister som uppträdde, men det va ju coolt att Robert Pattinson occh Ashley Greene kom. Juste, vi satt bredvid en tjej som hade damp, hon var seriöst typ störd.. HAHAH!

Rihanna på tisdag i Globen.

Yes, på tisdag ska jag på Rihanna i Globen med Nanna! Det kommer bli så jävla awesome!
Hon är ju grym, så hur skulle det inte kunna bli det? Jag älskar också hennes nya låt och musikvideo
"We found love".

Halva outfittan till Rihanna klar.


As hard as I try, I'm still not perfect for you.

Right now. Music all night long.

Tänkte blogga, men sen så orkade jag inte.


I need to go to bed. But, I'm too lazy for it.

Efter skolan gick jag till ringen med Saga och köpte present till min mamma som fyller 36 imorgon. Efter det stack jag hem till Nanna i Stureby, sen vidare till IKEA där hon skulle köpa en madrass till hennes säng. Vi käkade där och bara chillade. Kom väl hem runt klockan nio och sen dess har jag bara segat och gjort min matte läxa... MVG barn, jag vet.


Konfirmation om tjugo.

Nu är jag och Nora hemma hos Saga, med Saga såklart.. Om 20 minuter sticker jag och Saga till våran konfa ute i Nacka. Efter en timme måste jag sticka vidare till min fotboll. Så bloggar mer när jag kommer hem ikväll. Puss.


Desperate Housewives

Nu sitter jag och kollar på DH. Kom hem för typ en timme sen, träffade Saga. Finns ju fan nada att göra här på söder känner jag... Men är man med någon man tycker om att vara med, kan man väl göra vad som helst. I guess.

Plugga

Nu ska jag plugga. Skit kul. Ska skriva ngn Engelska Novell typ... Men vill få bra i Engelska så måste sätta igång nu! Ska försöka hinna träffa Saga också, så måste skyndaaaa.

@ Home

Kom hem för ett tag sen. Stack t donken med Matilda efter skolan och vi va väl där i typ en timme. Sen stack hon t tandläkaren och jag stack hem.

Suger på att blogga.

Som dom noll läsare som jag har säkert har märkt. Men ska bli bättre nu!
Nu sitter jag i skolan och har SO dårå. Skit kul! Fast nee. Började iaf 09:45 idag så det va chill. Tvättade håret i morse, så det är helt fucked up. Men vafan, who cares? LOLOLOL, I do. Okej, jag suger kuk på att blogga. Kommer nog bara lägga upp bilder i framtiden. Hejdå.
http://distillery.s3.amazonaws.com/media/2011/10/13/e51b43d36e1b43abbe421c009ed934f2_7.jpg

KlackEskor

Dom t vänster tycker jag verkligen är sjukt snygga! Fast, skulle aldrig kunna gå i dom...

Ful jävla cp unge.


Tjenare. Om ni inte visste det så är missfostret ovanför mig. Och, nej jag skriver inte det här för att folk ska hålla på och bah "nej, den va jätte fin" för det vet jag att den inte är. Eller vadå den? Jag menar jag.
Idag var en vanlig tråkig dag i skolan. Gick hem direkt efter och har suttit och pluggat. Imorn ska jag gå till skolan och ha en till tråkig dag. Imorgon är det den 19 november 2011... I hate my life.

Hårsmycken

Jag tycker att hårsmycken kan var skit snyggt! Finns många fina på Style By Tyra som jag gärna skulle klicka hem!

FML


M to the össa


OMG VILKEN BADASS DESIGN.

Eller inte... Skolan idag var iaf boring as hell. Fick reda på en skit tråkig sak oxå. Hade NO prov som gick skit dåligt. Och då menar jag att verkligen gick skit dålig. Okej, annars hade jag väl inte skrivit det. Men whatevahhh. Omg, jag hatar att skriva om "mina dagar". Hejdå.

Free stuff

Fick nyss lite gratis saker av mamma som jag tänkte lägga upp bilder på.

Nästa år...

kommer bli det bästa året i hela mitt liv. Jag kan knappt fatta det själv. Det känns så overkligt på något sätt. Nästa år är det året då mitt liv kommer bli helt. Det år som kommer göra mig lycklig resten av mitt liv. Alla tycker säkert det är skit töntigt. But, do you know what? I don't care what you think.

Önskelista... typ

Ska fan redan börja med min önskelista för julen. LOL. Den här är iaf högst upp än så länge.
En hoodie från Unicef för 479:- och ALLA pengarna går till Unicef. Vilket är skit bra!

Rysningar

Gud den här låten är så jävla underbar! Piano är lätt det vackraste instrumentet. Det behövs inget annat, inte ens någon röst. Bara piano.

Nytt; Tröja & Mössa

[Mössan är mörklila, men det ser ut som om den är blå.. Om ni ville veta.]

Weird...

Känner verkligen mig konstig.. Som om jag inte är i min egen kropp.. Mår illa och bara helt konstigt. Men det är ändå så mycket saker jag måste göra. Jag orkar inte. PLUS att jag är världens största nolifer.

RSS 2.0