Dopet

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252074_1602371639669_1847440980_1050114_2529103_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252074_1602371599668_1847440980_1050113_6235953_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252074_1602371559667_1847440980_1050112_5746060_n.jpg
Det började klockan fyra och då satt familj och vänner inne i Allahelgona kyrka. Det va så himla vackert. Susanne som nu är min gudmor läse en jättefin dikt och Nanna sjöng I'll be. Började gråta, för du har varit med mig nästan hela mitt liv och att veta att du kommer vara det resten av mitt liv är bara så himla underbart! Nanna & Liva sjäng oxå en låt från NIls Karlsson Pyssling tsm. Jätte söta! Men det va iaf jätte vackert i kyrkan. Fast jag började garva ngra ggr... Tex när hon tog vatten på mitt huve, hehe. Efter kyrkan stack alla hem t mig och tjockade i sig massa gott och öppnade presenter. [Visar dom i ett annat inlägg senare] jag, Nanna, Mika, Matilda och Saga va för det mesta ute och hade det trevligt (y). Haha, hela det här inlägget låter som värsta poeten har skrivit. Lol. Aja, det va min "dopdag". Puss!

Det här betyder jävligt mycker för mig.



Gråter när jag kollar på den här videon. Den är så jävla vacker. Och att veta att en av dom som jag älskar mest av allt på hela jorden älskar mig med... Kan inte beskriva hur mycket det betyder för mig. Tack

Dop-dopeli-dop-dop

Tju bre! Då är man döpt då! Har haft en skit bra dag med underbara människor och finfina presenter! Boggar mer om den imorn lr senare ikväll. Nanna slaggar här och nu ska vi kolla på Pretty Little Liars som Matilda & Saga har rekommenderat t oss (: Puss!

Svar på kommentar (:


Svar: Ja, hon har ju ärvt det av mig..? ;D

Adorable


Selena & Justin

image

image

image

image

image

image

image

image

Visst, dom här bilderna får mig såklart att må dåligt. Visst, jag kan säga saker om Selena som jag ångrar.
Men grejen är att jag älskar Justin. Så jävla mycket och jag vill ju såklart bara att han ska må bra och vara glad. Så jag antar att jag måste stödja Selena & Justin (Jelena) Och jag måste erkänna, dom är jävligt söta tsm.

It's fucking Friday.

Kom nyss hem från match och är inte på humör just nu. Så kommer inte blogga ngt om mitt otroligt intressanta liv.

Svar på tal

Svar: Hahaha, yeeeey! Eller inte... ;D

23:00

Tjenare Italienare! Idag slutade jag kl 14 och då stack jag och Nanna hem t mig och gjorde blandannat en allmänt random video... Lol, men vi hade iaf roligt (: vid sju hade jag träning och kom hem lagom tid t DH! Poeter & Preston är så jävla snygga! Och dom sa Justin Bieber i avsnittet ;D aja, imorn kanske Nanna sover här, hoppas på det (y) Puss!

Random


Nytt

Köpte en kläning som jag ska ha på mig på mitt dop som är på lördag, ett linne och ett par chinos-shorts. Jag fick oxå en skit-cool tjocktröjeväst av min mamma alldelses nyss (;

Krillan, igen

Tjo! Idag stack jag och Saga ut vid typ 15 och köpte glass sen mötte vi upp Nora och stack t Krillan.
Där satt vi och typ "badade fötterna" åt pastasallad och hade det roligt (:
Kom hem för en timme sen och har precis ätit middag. Aja, det här har iaf varit en rolig helg.
Det va jätte länge sen som jag va ute såhär mycket, det har ju varit så jävla varmt oxå!

New Boyz - Too Cool To Care!


Har äntligen släppts på Spotify!! Så nu sitter jag och drogar alla låtar. Puss!

@ Saga

Tjo, visst ägerjag på att updatera? Aja, just nu är jag hemma hos Sagaoch vi fixar och för att snart sticka ut. Igår träffades vi runt 5 och åkte t krillan och jag badadde *stolt* , men vi hade det mycigt och bra. På kvällen kollade vi på GossipGirl och bara hade det chil (y) Idag gick vi upp typ 1 och har ätit frukost på en av hennes 4 ballkonger. Bloggar mer sen. Och den här gången menar jag det. Puss!

Tillfällig design

Eftersom att jag va så korkad och råkade radera den skit snygga designen som Saga hade fixat t mig och nu för tillfället inte orkar ändra tbx ;D

Glömt att blogga!


[Yey, det här fick jag av min mormor i tisdags!]
Jag har helt glömt bort att blogga, inte för att det har hänt ngt speciellt i mitt liv. Men ändå. Igår t idag sov Nanna hos mig och imorse hade vi sovmorgon t kl. 11! Då stack vi derekt hem t Jack där vi fixade med våran film. Så har inte haft ngra vanliga lektioner idag (y) Vid halv 2 stack jag, Saga och Nora hem t Saga och chilla galet. Halv 5 stack jag hem och då kom Agnes och vi gjorde videon som jag la upp i tidigare inlägg. Snart sticker vi på träning, så det blir nog ingen mer blogning idag. Update you tomorrow. Puss!

Allmänt Random 2


Jag vet, vi äger på att göra film... Lol

Jag tror det är dags att ringa 112.


[Okej, det är ingen parodi...]

I feel so bad for him


Jag menar, han får ta så jävla mycket skit. Visst, han har typ världens underbaraste liv och massa fans som stöttar honom. Men han har så jävla många haters. Så jävla många som sprider massa rykten om honom. HELA TIDEN. Om han tappar en CD som han har tänkt att signera får han skit för det? Folk kallar honom gay, roud, ugly etc. Just dont understand. Why? Och grejen är att han aldrig klagar.

JÄVLA SKIT SAK!

JAG HAR GÅTT OCH LÄNGAT HUR LÄNGE SOM HELST EFTER ATT NEVER SAY NEVER SKA KOMMA PÅ DVD... OCH DEN SKULLE KOMMA IMORRN. MEN, NEJ. SÅKLART KOMMER DEN TILL SVERIGE I FUCKING JULI! SKIIIIIIT LÅNGT KVAR. NU ÄR JAG JÄTTE ARG. HEJDÅ

Lol, this make me mad

Hur kan man någonsin säga att ngn som inte har gjort något ont ska dö? Don't get it.

Belieber träffen

Okej, nu ska jag skriva om Belieberträffen igår. Först mötte jag Mika vid slussen och vi tog bussen t kaknästornet. Det va värsta paraden dit där vi skulle vara, jag och Mika såg lixom ett tåg komma. När jag insåg att alla va beliebers blev jag skit lycklig! (y) Aja, när vi va där lärde vi oss danser och dom typ snackade lite om hur vi skulle göra. Det va dåligt fixat, men det va iaf mycket folk! Efter det tog vi bussen t sergelstorg och gick på donken. Aso, jag och Mika. Sen 14:30 samlades alla på plattan och sjöng, skrek, dansade och hade det awesume! Det va skitbra stämning. Tills det kom massa världelösa haters och började kasta saker osv. Efter ett tag kom Saga, Nora, Jonas och Flink oxå. Så då va vi med dom. På kvällen åkte jag och Saga hem t henne och bytte om och sen åkte vi t Park och kollade på NSN! Med Mika, Nora, Nadine och Elice. Och massa andra beliebers såklart! Det va värsta öset på filmen. Alla stod upp och dansade i slutet. Det va helt enkelt en underbar dag som jag aldrig kommer glömma!




http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/223212_1568882682466_1847440980_1010319_6179846_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/229589_1568880802419_1847440980_1010312_1867572_n.jpg
Swedish Beliebers
13
Idag
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:01
aa mohammed? :):)
Chanti Chilena
Anmäl · 18:01
Jag ska fan köpa f*k VIP! :D:D
<3<3
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:01
aa :D:D haha
Chanti Chilena
Anmäl · 18:01
Om han kommer! :D:D <3<3
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:01
omg
VIP
Tänk er bara
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:01
jaa, jag måste ha vip annars kommerjag bli kätteledsen
Chanti Chilena
Anmäl · 18:01
hhahah :D:D
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:01
jätteledsen
*
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:02
jag mee :(:(
Chanti Chilena
Anmäl · 18:02
*Jag har redan sagt till min Mamma att hon ska köpoa direkt billjetterna (stav) till konserten längst fram! o sen VIP
hon ba: Okej vi får se! :D:D
<3<3
Det kostar typ bara 3000 sa nån
Chanti Chilena
Anmäl · 18:02
ganska biligt?? :P:P
<
ahha <3<3
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:02
3000 för bara vip tror jag
Nej de e på rihannas spelning de kan va dyrare eller billigare på justins
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:03
nej nej nej
!!!!
nejjj
VIP på justin är max 700 kronor sa någon
Chanti Chilena
Anmäl · 18:03
Rihanna e dyrare
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:03
:D:D
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:03
nej inte sant
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:03
fast jag tror det blir 1000 kronor
nej men titta
när det var konsert i danmark
Chanti Chilena
Anmäl · 18:03
Rihanna har varit KÄND i flera år
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:03
så tittade jag på ticnet
lyssna :D:D
och då
Chanti Chilena
Anmäl · 18:03
Okej!:D <3<3
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:04
var det danska kronor, och det blev ett värde av typ 1000 krnor :D:D
<3<3
för VIP
meet and great
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:04
men de kanske e dyrare ?!
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:04
men kanske mindre, :D:D
näää
rihanna kostar
typ
2-3000 sa de
en tjej
och justin
måste ju kosta mindre än de
Chanti Chilena
Anmäl · 18:04
Jag tror att JB kostar lite mindre! <3<3 :):)
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:05
för rihanna är faktist mycket populäare
Chanti Chilena
Anmäl · 18:05
Billigare*
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:05
aa
Chanti Chilena
Anmäl · 18:05
Jaa!
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:05
1500 för rihanna
Chanti Chilena
Anmäl · 18:05
:D:D
Jag bara ÄLLSKAR HENNE! <3<3
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:05
i like her, i like justin :D:D
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:05
men paket kostar 3500
Chanti Chilena
Anmäl · 18:05
Faan va bra!! OMG! >3
1500 bara??!!! :O:O
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:05
aa paket
alltså
1500 för biljett va?
det är skittdyrt
:o:o
Rosalie Gezang
Anmäl · 18:05
biljetterna jag köpte kostade 900 :):)
och EENINE MEENIE paketet kostade dubbelt så mycket! :D:D
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:06
vad var de i den?
men vi får se
Amanda Linnéa Olofsson
Anmäl · 18:06
TWITTRA JUSTIN OCH ALLA ANDRA I HANS TEAM :D:D
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:06
jag vet i alla fall att d var 1000 max tror jag
Mohamméd Amani Walai
Anmäl · 18:06
1500 för biljett men då får du inte träffa
Rosalie Gezang
Anmäl · 18:06
längst fram, man får en tröja med jb en väska kalander osv
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:06
aa
vet :D:D
men vad är skillnaden? meet and great är ju mycket bättre!! då får man ju TRÄFFA justi o ta kort
och få en tröja
med jb
Bibbi Shahrokni
Anmäl · 18:07
:D:D
Chatt (30)
Chatt
Vänlistor
Laddar ...

Mina bilder - Justin evenemang (:

Foto 39 av 41 Tillbaka till album · Mina foton


Bieber to Sweden!


Dålig update


I know, jag updaterar typ inte ett skit på den här bloggen. Men det visste jag redan när jag startade bloggen att jag inte skulle updaterar så mycket. Jag kommer mest lägga upp bilder elr skriva om det har hänt ngt specielt :) idag va det ju värsta belieber träffen, men bloggar om den imorn med massa bilder & videos! Puss/C

The "J" car!

Idag hade jag vi tävling i skolan på våran teknik lektion. Vi har jobbat med att göra en bil i typ 5veckor. Jag och Nanna gjorde tsm och Mika och Leo gjorde tsm. Vi gjorde en Justin & Jaden bil och dom gjorde en Twilight bil. Såklart har vi tävlat med varandra, och våran bil va snabbast! Fast jag glömde filma när deras bil åkte. Men annars kom vi typ sist. [Förutom Twiligt bilen.]


Gaaaaah!



J
A G   M Å S T E   S E   N S N,  S N A R T !

10 timmar i månaden?!


Nu är jag skitsur, för nu får man bara lyssna på Spotify 10timmar i månaden om man inte har premium. Vafan är det för ngt? Och man får bara lyssna på en låt typ 10ggr -.- Såklart får jag inte skaffa premium för mina päron. Om jag inte betalar allt själv, men det kommer jag inte ha råd med eftersom att jag bara får 300:- i månaden -.-'

Eastpak!

http://static.1.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/500x500/2621_10_1.jpg
Nu har jag äntligen beställt hem min Eastpak-ryggsäck som jag fick i "Påskpresent" ! Den kommer om typ en vecka (:

Hammarbysjöstad

Idag var jag trött som en apa i skolan och vi hade skittråkiga lektioner... Efter skolan stack jag och Nanna t Hammarbysjöstad och kollade på Nmo Outlet. Sen stack vi hem t mig och bara chillade. Hon stack nyss och mötte sin mamma och om 10min sticker jag t min fotbollsträning. När jag kommer hem är det CSI med Justin Bieber! So excited! Kommer vara grymt. Puss!

Klicka in på min Tumblr!


-Mypreciousjb.tumblr.com

Tråkskit

Tumblr_lg5ujlktss1qcglh0o1_500_large
Gick upp ganska tidigt idag & fixade mig för att kunna hitta på ngt idag. Men ingen kunde. Och nu sitter jag vid datan som vanligt och lösar bort hela min dag. Klockan kvart i fyra har jag match på kanalplan med 95:orna... Vilket jag inte är så taggad på. Så just nu är jag bara på dåligt humör.

RSS 2.0