Charlie St. Cloud


http://24.media.tumblr.com/tumblr_lj96ealAaY1qfn1pxo1_500.gif
Har precis suttit och kollat på Charlie St. Cloud med Zac Effron. Så jävla sorglig och bra film! Älskar Zac.

Video från Grönan


Lol, bästa sättet att ducka på! ;D

Pengar? Ja, tack.


Mycket folk




Kom nyss hem från Grönan. Det va grymt myckert folk där och väldigt kallt! Vilket inte var en bra sak... Men jag och Nanna hade det roligt ändå. Vi åkte Ftritt Fall typ 5 ggr. Så jävla skön! Vi hade oxå fått massa kuponger som jag och Nanna köpte massa godis för (y) Nanna stack hem efter Grönan och ikväll måste jag typ vara hemma. Så för mig blir det bara en helt vanlig chill kväll. Puss!

Gröna Lund


[Bild från igår]
Nu sticker jag, Nanna och min familj t Grönan! Bloggar när jag kommer hem. Puss!

TACK SAGA!


Nu har min underbara vän fixat en underbar design t mig! Tuuuuuusen tack t henne. Klicka här fr att komma t hennes heta blogg. Puss!

RSS 2.0