Fittlandet.

Nu ska jag och min familj och mina syslingars familj åka t mitt land och ha det skit tråkigt.
sen åker vi t ngt jävla vattenland i Darlarna. Hörs om en vecka, om jag fortfarande lever.

Grönan

Igår från idag sov jag, Mika, Nora, Matilda och Nanna hemma hos Nanna.
Vi åt "födelsedags-middag" där och hade det chill! (y) -Vill du lukta i min armhåla? HAHHAHA!
Min pappa kom och hämtade mig elva idag och då stack jag, Albin, Saga, min pappa och Micke t grönan.
Fan va varmt det har varit dag! Höll seriöst på att dö. Gick i spökhuset oxå.
Det va gryyymt! Var hur rädd sm helst och garvade som ett sär.
Det va typ allt. Imorn kommer kanske Nanna hit och hälsar på mina syslingar!
[Jag äger på att ta bilder, jag vet...]

Grattis, bästevän!

Hoppas att du har en bra dag (: Ses ikväll!

JUSTIN BIEBER: NEVER SAY NEVER, DIRECTOR'S FAN CUT


Matildas land

Kom hem från Matildas land idag för ngra timmar sen.
Den senaste veckan har jag varit i stan tre dagar och sovit hos Saga. Vi kollade på Baksmällan 2 och gjorde massa annat skoj! Sen åkte jag och Matilda ut t hennes land och har varit där i fem dagar. Vi har bara tagit det chill och badat typ. Sånt som man gör på landet? Juste, Nora kom förbi en dag oxå! (y) Men det har varit dåligt väder typ varge dag! Svensk sommar lixom... Nu har jag och Matilda kris och har ingenstans att sova. Så nu måste vi fixa det. Puss!

Fucking shit.


Han blir bara grymare och grymare!

Man vill ha och man vill ha.


Stay Strong.

http://data.whicdn.com/images/11157973/tumblr_lmr3l46a1v1qeyj8yo1_500_large.png?1308895221

Grym

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Och göra ngt av det. Pårikigt. Jag ska bli smal & snygg. Jag ska bli grym i skolan.
Grym på att dansa, spela piano, gitarr och spela fotboll. Jag ska satsa. Jag ska verkligen försöka att göra ngt med mig själv. Just nu är jag är ful, fet och inte bra på ngt alls.
Jag ska bli lika bra som dom stora. Dom bästa.
Det ända problemet är... Jag har ingen jävla aning om hur det ska gå till.
http://sagalarsson.blogg.se/images/2011/untitled-1_157599613.jpg

OLD VIDEOS




OLD TIMES



Vadå samma min?


Hemma över natten

Nu är jag hemma en snabbis från landet. Åker ut dit igen imorn.
Saga ska t othia imorn så kommer ha det jätte tråkit på landet...
Aja, min födelsedag va toppen! Förutom vädret... Fick många fina saker (y)
Har typ inget att skriva. Puss!

Mot landet!

Nu sticker jag t landet i typ två veckor. Fyller år imorgon oxå (y)
Hörs när jag kommer hem. Puss!
Saknar dig!

London

Hade det jätte bra i London. Är inte på blogg humör just nu, så tar det kort. Vi shoppade, kollade på bio [Kung Fu Panda 2] gick på Madame Tussauds & 4D bio och va i Hyde Park. Älskar verkligen London! Fick oxå tag på dom sakerna som jag verkligen ville ha. Supra och Justbeats. Gick oxå en massa på Starbucks, såklart! ;D

Presents





Släktkalas

Tju bre! Kom hem från london halv två inatt... Och idag har jag och Betty haft "släktkalas" för jag fyller år om 2 dagar och Betty om 4. Aja, det va rüligt. Saga, Nora, Mika och Lova kom oxå! (y) Älskar er tjejer! Jag fick massa grymma presenter. Tex en iPod touch! :DDDDD Men lägger upp det jag fick i ett inlägg senare.
och ett inlägg om London. Och vad jag köpte... Känner att det kommer bli mycket bloggning! Puss

Haha, bara ngn random bild från idag...

Min storebror

Jag saknar min storebror. Han har en flickvän som jag inte ens har träffat än. Hon har precis släppt en Ny skiva, det är en låt som jag lyssnar på jätte mycket. Love you like a love song. Ni borde lyssna på den. Hoppas att vi ses snart. Älskar dig.

No lifer

Nu ska jag [no lifern] kolla på Gossip Girl och bli ännu tjockare.

Next to you - Piano cover


London på Fredag!

Yes, jag sticker t London på fredag med min mamma och Saga (y).
Idag har jag typ inte gjort ett skit. Har jätte ont i huvet... Igår var jag iaf med Saga Lw från typ 5-10.
Vi hade det rüligt. Började kolla på en film som hette twelve, men den va jätte konstig så då... Gjorde vi ngt annat. Lol, låter som vi hade skit tråkigt. Men det hade vi INTE. Kbry lixom. Hahahahah, bloggar är ju patetiska. Vem bryr sig om vad jag gör? Eller, jo. Kanske ngn?  Jag gillar ju att läsa mina kompisars bloggar...
Aja, nu snackar jag bara. Puss!
Tumblr_llh0apdn3h1qzvmy7o1_500_large

Ny bikini


Sydamerika

Jag har en önskning. En enda sak som jag verkligen vill just nu.
En enda sak som skulle få mig att känna mig hel, känna mig lycklig.
Och det är en resa t Sydamerika i höst.
Att bara veta att det finns en chans att jag skulle kunna åka dit.
Bara en chans, jag skulle inte sabba den chansen.
Jag skulle göra vad som helst. Helt ärligt, nästan vad som helst.

Hemma från landet

Har varit på landet i en vecka och kom hem för typ två timmar sen. Satte mig vid datan direkt. Haha. Men imorn ska jag iaf träffa Saga! Har saknat dig [still do]. Men vi kommer ha det skit bra. Tycker egentligen inte så mycket om att blogga och har typ inga läsare, så det kommer bara bli korta inlägg från min sida. Om ni ville veta. Puss!

Saknar dig med, som in i helvete.


Haha, I look like hell. But, I love you.

RSS 2.0